Taylor M - Jag har ett dåligt inflytande på Lourdes


Madonna valde att byta ut Taylor Momsen med Kelly Osbourne som ansiktet utåt för den nya Material Girl-kollektionen. Taylor avslöjade nyligen i en intervju med den brittiska tidningen Grazia att hon blev vän med Madonnas dotter Lourdes under deras samarbete med den första kollektionen, och att hon förmodligen hade ett ganska dåligt inflytande på henne.

Hon berättar, "Jag är förmodligen en dålig förebild. Häromdagen tog en reporter med sig sin 12-åriga dotter till en intervju. Hon såg på mig med vidöppen mun och sa: 'Jag vill ha stripp-skor, pappa!'. Och han hatade mig. Men jag säger inte 'Bli som jag'. Jag hoppas att tjejer läser vad jag säger i intervjuer - att de ska vara sig själva. De skulle aldrig vilja vara som jag. Jag är galen. Jag är helt j*vla sjuk i huvudet. Det har man sagt till mig sedan jag var 11 år gammal."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0