K Osbournes ex otrogen med transsexuell

Kelly Osbournes ex otrogen med transsexuell

 I helgen rapporterade flera medier att hennes exfästman Luke Worrall har hittat en ny kärlekElle Schneider, 21, som är transsexuell och ännu inte fullföljt sitt könsbyte.

— Jag var öppen med Luke om att jag fötts som kille. Han brydde sig inte, det gjorde honom bara mer upphetsad, säger Elle Schneider – som tidigare hette Reynaldo Gonzalez – till Daily Mirror.

Kelly Osbourne och Luke Worrall förlovade sig 2008, men gick plötsligt skilda vägar förra året. Detta sedan Kelly fått reda på att fästmannen hade varit otrogen med både män och kvinnor.

Den före detta realitystjärnan och sångerskan berättade öppet om sin ilska på Twitter:

Luke Worrall är den största skithögen. Han är det värsta som hänt mig. Jag har aldrig känt sådan hjärtesorg i hela mitt liv. Jag kom hem efter jul och fick reda på att han har legat med hundratals tjejer och män bakom min rygg.

Elle försvarar sig med att hon inte hade någon aning om att Luke var förlovad när hon träffade honom för ett år sedan. Luke själv har ännu inte kommenterat uppgifterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0