Kim Cattrall - Jag har bantat hela mitt liv



Har ni nån gång undrat varför sex and the city sjärnan Kim Cattrall är så smal? Här har ni svaret



Kim Cattralls slimmade kropp har inte kommit gratis. Nu avslöjar den 54-åriga stjärnan att hon gått på diet – i hela sitt liv.

 I en intervju med tidningen People berättar Kim att hon har fått kämpa hårt med att hålla sig smal.

— Jag har bantat hela mitt liv, för jag har enorm aptit, säger hon.

Skådespelerskan vill dock understryka att hon trots detta inte tycker att hon har något osunt förhållande till mat och träning.

— Den generationen kvinnor jag tillhör har växt upp med Jane Fondas träningsvideor och att frisk luft är bra för dig och att man ska träna varje dag och dricka massor av vatten… och det har gett resultat vid det här stadiet i livet, säger hon.

— Det blir svårare eftersom vissa delar av min kropp inte vill vara på diet, men samtidigt är det vad som får mig upp på morgonen för att träna.

Kim, som skildes från exmaken Mark Levinson 2003, säger också att det helt och hållet är för sin egen skull som hon vill vara smal.

— Jag gör inte det här för någon man, jag gör det för mig själv. Det handlar om att må bra, säger hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0