Jersey shore season 3


Angelina är nu borta, men våra andra favoriter är fortfarande kvar plus en n medlem Deena Nicole Cortese som är Snookis vän. Sammi och Ron kommer bråka som vanligt och hon kommer
kanske lämna huset pågrund av det. Snooki byter plats med Ron i s 2 hon åker till fängelset. Och det kommer va
mycket hook ups och drama. 6 Januari har Jersey Shore premiär i USA när den kommer till sverige vet jag inte.
Men jag ger er länkar varje vecka om ni vill se. Och jag hoppas på att Vinny och Snooki ska bli tillsammans vilka
är erat favorit par som ni hoppas på?


Kommentarer
Postat av: ella

Mike är min favvo! och vin & snook är favorit paret hatar sam. Lägg ut avsnitten plz =)

2010-12-05 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0